dijous, 30 de gener del 2014

Les lectures d'una mare recent

Aquest any he saltat d'una lectura a una altre, n'he deixat moltes pel camí. Aquest ha estat l'any del meu embaràs i els llibres anaven passant per les meves manes a mida que la panxa augmentava de volum.

He aconseguit acabar, quan la panxa encara estava a mitges, just després de l'estiu, Al far de Virginia Woolf (un llibre per assaborir poc a poc, fet des de l'interior).

 

Els darrers mesos he augmentat la velocitat de lectura. Nosé si això deu estar relacionat amb el fet que necessitava pensar en altres coses que no estiguessin relacionades amb el meu part...ja tant imminent. 

Primer vaig llegir Las chicas de Campo, de la escriptora irlandesa Edna O'Brien. Es llegeix molt ràpid i es una bona manera d'endinsar-se a l'Irlanda de mijtans del s.XX. 

 

Després, en mig de la divertida lectura de Diario de una Dama de Provincias, va arribar la meva filla. De fet, el petit llibre de Libros del Asteriode, va acompanyar-me fins a l'hospital. Fa poc que l'he acabat i el recomano molt. Feia temps que no reia amb un llibre i s'agraeix. 

 

Finalment, en aquests dies de reestrenada maternitat, m'he decidit per fer viatges. Des de la meva butaca, que es balanceja una mica, mentre dono el pit a la meva filla petita, me n'he anat de viatge a la Xina, de la mà de l'escriptor Paul Theroux, amb un llibre deliciosament interminable anomenat En el Gallo de Hierro, viajes en tren por China


Gràcies a això puc visitar llocs interessants i conèixer gent estimulant des de la sala de casa. Us ho recomano!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada